Sälen

Att vara en helg i fjällen efter en veckas hårt arbete var toppen!!!!!! Och, på toppen av fjället var jag 4 ggr denna helg...Ja det blev 4 åk i slalombacken vilket faktiskt räckte för min del. Övriga tiden hjälpte jag Ida med att åka samt racade madrass i pulkabacken:). Vi hade det verkligen jätte skönt!. Malin och Peter med barn hängde oxå på vilket gjorde resan ännu bättre och roligare.
När man jobbar så pass mycket, som jag ändå gör just nu, så gäller det att verkligen vara LEDIG när man är ledig och verkligen njuta av sina barn. Då är en Sälentrip perfekt för där är allt så kravlöst på nåt vis.


I backen utanför vår stuga! Här kunde Ida härja fritt i backen och vi oxå för den delen:)


Våra resevänner Malin och Peter med deras ena dotter Julia och så Ida längst fram.
Alltid lika glada och underbara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0