Nyår,kalas och jobb!

Ujujuj! Nu har det varit mycket här!!! Nyår, födelsedag och jobbstart. Nyår firades hemma hos oss detta år.Vi var fyra par med två barn var:). Det var jätte trevligt och kul. Vi har firat tillsammans i fyra år nu och det är nog en tradition vi sent kommer bryta tror jag...Thomas och jag somnade 04.30 och blev väckta av Alva 06.00. Inte helt nöjda! Gick och la oss klockan sex dagen därpå, jag skojar inte...

Igår fyllde min lilla plutt ett år!!! Allt går så galet fort. Vi hade lite kalas här hemma och Alva gick 20steg alldelses själv på kvällen!!!!! Sååå gulligt!


Min nyårsdukning som jag är så tuff över:).



Grattis min Alva!Liten har blivit stor...


Kommentarer
Postat av: Sandy

Tänkte på dig idag, att det var din första jobbdag. Hoppas det gick bra. Söta Alva som blivit ETT år. Helt sjukt va tiden går fort. Va roligt att hon traska på födelsedagen :-) Det kommer man aldrig glömma.

Kul tradition ni har. Perfa att slippa funta på vad man ska göra. Det var en klassdukning :-)

Vi hörs snart vännen. Puss å kram

2012-01-03 @ 21:25:24
Postat av: Anna Silver

Hej!



Leo tackar så mycket för presenten... Den kommer nog användas mycket... Vill även gratta Alva i efterskott, vi kom hem sent igår o d har varit galet mycket här hemma oxå. Men hoppas på att vi kan ses snart så Leo får ge Alva sin present. Har inte riktigt hunnit med att handla något än men nu ska vi väl vara hemma ett tag innan vi åker till fjällen igen.



Hoppas vi kan träffas snart! Kram Anna Silver

2012-01-03 @ 22:59:28
Postat av: Kakan

Grattis lilla Alva i efterskott!

2012-01-04 @ 09:47:13
Postat av: Elin

Tack för trevligt nyårsfirande tillsammans!

Hoppas det gått bra för dig första dagarna på jobbet efter mammaledigheten, har tänkt på dig! Tiden går så fort snart är jag också där, gäller att njuta till max av ledigheten!

Hoppas vi kan ses snart fast du jobbar.



Kram!

2012-01-04 @ 22:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0