Trevlig helg!

Vill bara önska er alla en trevlig helg! Fösök nu att vila upp er ordentligt. Försök att utnyttja era karlar (ni som har nån) så mycket som möjligt för att själv kunna ligga på soffan och äta godis typ, det är ni värda:). Jag vågar skriva så, för jag tror inte en enda karl läser den här bloggen.... Eller jo, ibland brukar Thomas gå in och läsa! Ser hur han sitter och ruskar på huvudet, men ibland skymtar även ett litet leende, som han dock försöker dölja märker jag...

Att bero på godis, det äter jag för fullt igen. Gjorde väl uppehåll i tre veckor sen orkade jag inte mer. Däremot kan jag skryta med att jag faktiskt kommit igång med  träning på allvar. Springer och promenerar ca 3 dagar i veckan. Känner mig stolt över det faktiskt , men vill inte skryta hörrni!!!! Ni är oxå duktiga, kom ihåg det!

Idag hade vi Sara och hennes dotter Mollie här på lite födelsedagsfika i efterskott. Ida fick sååå fina presenter och Sara hade sååå fin babymage.

Nu ska jag äta......GODIS.....Såklart!!!!


Alva, som har varit en riktig surpuppa idag, önskar en trevlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0