Pinsamma minnen...

För många år sen, nästan precis när jag flyttat till Gävle hände nåt pinsamt. Jag  var hemma hos en nyfunnen vän och dennes föräldrar på middag. Det var en lite finare middag och ett lite finare hem än vad jag var van vid.
Jag ville väl vara lite trevlig eller möjligen bryta en pinsam tystnad genom att försöka säga till familjen att jag var en riktig gourmand (ja visst, men iaf). Råkade dock säga LITE fel!!!! Jag sa istället:" Ja, ni ska veta att jag är en riktig gonorré".
Förstod först inte att jag sagt nåt konstigt men såg efter några sekunder på min väns uttryck i ansiktet att nåt var galet. Snacka om skämmigt. Karin 20 år kunde ints snacka ordentligt!!!
Tack och lov började hela familjen att asgarva, ja vem skulle inte göra det egentligen?....

Pinsamt pinsamt, men det var länge sen nu tack och lov.....
Kom att tänka på detta idag när jag matade Alva. Gourmand eller gonorré? Du avgör....



Ha en bra kväll i sänghalmen och använd kondom för 17 så du inte får "gourmand"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0