Ida 4 år



Idag fyllde min stora tjej 4 år. Fick mig att tänka på den dagen hon kom.... Det var nog den lyckligaste dagen i mitt liv.... Tre år senare kom Alva och delade första platsen.
Tänk om jag, för 4 år sedan, när jag satt med Lilla Ida i famnen, hade vetat. Hade vetat vad det innebar med ett barn. Ett ansvar som aldrig tar slut. En kärlek som är helt villkorslös. Tänk om jag vetat hur ofta mitt tålamod skulle sättas på prov och hur ofta jag skulle vara sömnlös om nätterna för att mitt barn inte kunde sova.
Tänk om jag vetat att det skulle kännas som att vara på spa när man fick gå in och ta en varm dusch för sig själv utan att någon satt på toaletten och tittade på. 

Tänk om jag redan då, när jag höll henne i famnen, hade vetat att för var dag som går så älskar man sitt barn mer och mer och mer.... 
Oj, hur djup kan man vara:) men jag kände för det idag. 

Grattis Ida på din dag! I morgon väntar ännu mer kalas!


 


Kommentarer
Postat av: Lillsyrran!

Jag är världens stoltaste moster till dessa töser! Grattis finaste Ida på din dag!

2011-09-03 @ 16:53:38
Postat av: Petra

Åh åh va fint och sant!

2011-09-04 @ 08:45:00
Postat av: jess

Nu har jag kört igång en ny tävling, så kolla in den på bloggen. Hoppas du vill medverka! kramar j

2011-09-04 @ 09:31:15
URL: http://kallasjessika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0