Sömnbrist och hungersnöd

Stämmer det att sömnbrist gör att man känner sig hungrig om dagarna???. Har för mig att jag hört det någonstans, typ på "efter tio" med Malou eller nåt. Jag är isf ett praktexempel på detta.
Natten till tisdag var för jävlig rent ut sagt och natten till idag något bättre, men ändå svinjobbig. Dessutom vaknade vildarna halv sex så det  var bara att snällt kliva upp. Inte helt nöjd kan jag säga.....Nu får han ta och komma hem den där karln för jag är mer död än levande.
 Aja, iallafall, jag är konstant hungrig här hemma. Det liksom suger i magen hela tiden.  Ska man behöva bli fet också bara för att man inte får sova på nätterna? Guud va livet är orättvist....
 Karin Bollen Cardesjö kommer tillbaka till jobbet efter jul och är 20 kg fetare och ser 20 år äldre ut- förbenat. Det var den mammaledigheten....
nej, nu ska jag ta och äta lite lunch! Det blir chips och daimstrutar......närå, skojade bara!!! Snabbmakaroner och korv däremot, GI-mat ni vet:)


Alva klockan halv sex på morgonen. Kan man ana en sömnbrist även där kanske?

Ha en bra dag! Själv ska jag gå och lägga mig i soffan och titta på "efter tio". Idag var visst temat: Hur du fettsuger dig själv med hjälp av dammsugarn och aldrig mer känner dig hungrig. Låter ju som mitt i prick:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0