Lördag

Imorgon kommer Emma på besök med sina döttrar och sover över natten. Det ska bli så kul! Det var länge sen vi sågs nu och vi har mycket att prata om känner jag.
Ida och jag bakade lite på förmiddagen så vi har något gott att bjuda på inför morgondagen.

Annars är allt bra med mig här hemma. Förutom i natt då jag var mer eller mindre tooooookig på barn nr 2 som vaknade typ hundra gånger. Fråga mig inte varför, är väl tänderna, dom kan man alltid skylla på:).
Så här lät jag i falsett:"Nu måste du låta mamma sova!!!!", "Nu orkar inte mamma mer!!!", "NU blir mamma arg på dig!!"
Varför pratar jag alltid om mig själv i tredje person när jag är irriterad på mina barn??? Lyssnar dom bättre då eller?  Inger det mer respekt?  Zlatan gör det ju alltid när han pratar om fotboll....Han kan typ säga: "Zlatan tog bollen och sparkade i mål, så gör Zlatan" Han säger det Inte i falsett men på grov skånska, vilket är minst lika illa:).
MMMM jag  och Zlatan har mer gemansamt än man kan tro faktiskt.....Coolt....



Ha en bra lördag hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0