Trasig telefon

Det har varit ovanligt tyst i vår hemtelefon de sista två veckorna. När jag själv lyfte på luren häromdagen upptäckte jag att telefonjäkeln är trasig, eller rättare sagt, det är antagligen nå fel på själva linjen. Tänk att man inte ens märkt nåt förrän nu.... Det säger en del om hur mobilen tar över mer och mer. De flesta ringer ju faktiskt på den nu för tiden. Men det finns ett antal vänner och några ur familjen som alltid ringer på hemtelefonen och till er vill jag säga: No use at the moment, ok? Måste ta tag i det där känner jag men samtidigt är det lite skönt för man slipper alla jobbiga telefonförsäljare som trakasserar en hela dagarna. Det är säkert dom som ringt sönder telefon förresten......

Snart ska jag hämta på dagis sen blir det gympa för hela slanten. Nej inte för mig, fast min stela pensionärskropp egentligen skullle behöva, utan för Ida.
Senare i kväll börjar Grey´s anatomy igen, guuud vad jag har längtat!!!! Dom hotar med att det är sista säsongen, men då jäklar säger jag bara!!!!!!

Hej mä er så länge.

 Bild av trasig telefon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0