Örebro

Jag har varit i Örebro hos mamma och pappa över helgen. Så skönt och så avkopplande. Mamma och Pappa pysslar om mig och barnen med värme och hjärta. Det behövde vi!!!
Min kära lilla syster från Götet kom oxå hem på besök. Hon är numera civil ingenjör och har blivit lite av ett snobb:). Nädå, men det är klädkod på hennes jobb så hon har fått köpa sig en lite damig stil som egentligen inte alls är hennes grej. I sådana lägen, måste jag säga, är det skönt att jobba på sjukhus. Då går alla omkring med sina randiga skjortor och är jämlika. Där syns det inte om man är ett snobb eller en sunkig tvåbarnsmorsa som jag....hehe...
Här är lite bilder från en mysig lördagseftermiddag!

   

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0