Nattinatti....

Jag är i himmelriket!!! Ligger just nu i en säng, i ett separat rum alldeles ensam!! Jag ska få sova heeeela natten lång och gå upp när jag själv vill. Det är för bra för att va sant, det är Thomas som har kommit hem helt enkelt. Han räddar en slagen hjälte som bara vill en sak, SOVA!  Det känns helt underbart!
Nu ska jag släcka lampan och bara somna in....
Vila får man göra i graven brukar jag tänka rätt ofta för att peppa mig själv och ja, i graven, och i denna säng denna ljuvliga natt.
Nattinatti 





Kommentarer
Postat av: Kakan

Det drömmer jag också om! En egen säng i ett eget rum! Bara få sova en hel natt själv utan bebisens kavande och makens snarkande! Någon gång så.. :)

2011-10-29 @ 15:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0