Nämen ta dig i brasan!





Äntligen!!!! Idag för första gången på ett år har jag lyckats tända en brasa i vår kamin!!!! Jippie! Har aldrig lyckats förrut och Thomas har tyckt att jag varit helt oduglig. Men ikväll, när tjejerna gått och lagt sig, tände jag på några vedstockar och jäklar vad det brann.
Nu ska här eldas om dagarna när Thomas är borta. jag har liksom fått in tekniken nu känner jag. Repetion är kunskapens moder vet ni!!:)  

Förutom att tända brasor har vi varit på födelsedagskalas idag igen. Hos Julia denna gång. Tror att det kalaset var det sista på ett tag faktiskt. Från september till nu har vi varit på 7 barnkalas!!! Det är galet ju, men ack så kul! Idag var inget undantag. Mamma Malin hade ordnat så fint där hemma.


Sååå goda kakor och tårta idag!. Kolla in Alva på bilden där. Hon tittar efter mig hela tiden. Vill veta var jag är liksom. Hon är i den där mammiga åldern ni vet. Gulligt mén lite drygt också...

Ikväll blir det nattinatti klockan TIDIGT.
Vi ses snart. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0