Kossa,tant,transa och flum

Jag var på fest i fredags!
Blev en lyckad kväll med god mat och mycket skratt. Men det här med vad man ska ha på sig  på en fest är alltid ett issue hemma hos karin cardesjö. Jag ser antingen ut som en kossa eller en tant i typ allt jag provar här hemma. Så det stora frågan inför den nalkande festen var: kommer Karin vara en kossa eller en tant???? Det blev det sistnämda faktiskt. Jag är ju faktiskt mer en tant än en kossa eller?  
Ibland när jag klär upp mig och sminkar  mig lite mer än vanligt kan jag även känna mig som en transa. Det är fruktansvärt faktiskt. Tror det beror på att jag är en stor kvinna och liksom utstrålar någon slags manlighet när jag sminkar mig. Låter flummigt, men jag ÄR flummig oxå  vet ni!!!
Tänk att kunna vara både en kossa, tant, transa och flummig- det är en talang i sig det!



karin1
Karin2

en transvistit
Karin3

Lycka + forskning = flum?
Karin4.


Kommentarer
Postat av: Sandy

Jag håller med om att du e flummig :) Det andra fattar jag absolut inte. Håller verkligen INTE med. Du e alltid så fin vännen! Kom ihåg senast i Sthlm när vi sågs....öj va snygg du va i din TUFFA tröja och det fina halsbandet:) Ses på torsdag! Puss å Kram

2011-10-11 @ 13:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0