Inte gjort nåt speciellt

Helgen har varit lugn. Vi har vilat mycket, hela familjen faktiskt. Tror att vi alla har lidit av nån slags sömnbrist.
Att bero på sömnbrist, vet ni hur bra jag sov den där natten som jag bloggade om härmdagen???? Guuud, det var underbart. När jag vaknade vid 8-snåret fattade jag inte vart jag var någonstans.... som ett jäkla kryss typ, men oj så utvilad!
Nu är jag allena- igen!!! T har dragit, men jag ska sluta tjata om det nu för ni börjar väl bli less på mitt tugg kan jag tänka.

I veckan kommer mamma och pappa och hälsar på, de ser vi framemot. Annars blir det rätt lugnt. Jag försöker njuta varje dag av min ledighet nu för den 3.e januari börjar jag jobba igen. Det är skräckblandad förtjusning att tänka på faktiskt....


Go natt och sov gott!! Austin Power??? Nä, en kvällstrött gullunge bara!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0