Homeparty!!!!

Idag har jag haft,om  jag får säga det själv, en liten trevlig tillställning hemma! Bjöd hem några vänner på Living And Home Party. Min kompis Malin har blivit försäljare på inredningsprylar från just Living And Home, så jag passade på, då jag som värdinna fick 50% rabatt på 4 artiklar!!!! Köpte en stor väggklocka samt 6 ljusstakar i olika höjder.

Det blev en mysig eftermiddag här hemma. Jag hade bakat Kladdkaka med Chili och päronpaj med pinjenötter. Enkelt och gott faktiskt!
Barnen och Thomas höll sig borta större delen av dagen och det var as skönt..... får man säga så utan att vara en dålig morsa....?? Ja det får man, för imorogn åker Thomas bort igen och jobbar i fem dagar, så det var jag värd!

Karinsjälvgod har visst bloggat idag låter det som, men jag är nöjd över denna söndag. Kändes roligt att göra lite annat för en gångskull:)


Här sitter större delen av gänget från partyt.



SKIT! jag hann inte knäppa bild på pajerna innan vi började smaka utav....Men nu ser ni att de ser rätt goda ut va?

Kram och ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Bortprioriterad och tacksan :-)

Pajerna var super...och tack för att jag slapp vara med på kortet! <3

2011-10-16 @ 21:17:06
Postat av: Jenny

Tack för en mycket mysig eftermiddag! Och jag instämmer till fullo med föregående talare, pajerna var grymma!! Tänkte höra om du har receptet till päronpajen kvar? Du får väldigt gärna maila det till mig!! Mums! =)

2011-10-17 @ 16:07:45
Postat av: Storsyrran

Jag var på living and home party förra veckan och köpte också den stora klockan....är vi syskon eller :)) kram

2011-10-17 @ 21:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0