Gräsänka

Thomas kommer vara borta och jobba i tre veckor. Han kommer hem på helgerna, men iaf, det är lite småtufft från och till. Dagarna går bra, men kvällar och nätter kan va tunga. Allt från mardrömmar till välling och kiss i sängen mm. Men, vila får man göra i graven eller va säger ni?
Måste också säga att mitt liv är mer välorganiserat och uppstyrt när Thomas är borta. Det måste det ju vara för att allt ska gå runt. Det är faktiskt skönt att ha ordning i röran på nåt sätt....
Sen passar jag på att träffa mycket kompisar oxå , så mig går det ingen nöd på även fastän jag just nu är superduper trött.....gäsp....ska försöka hålla mig vaken ett tag till.....

Hörs imorgon! kram 


Tjocka korven på bilden är Alva...Mina barn ser ut att ha det sååååå roligt i lekparken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0