Fredag till söndag

Bilder säger mer än 1000 ord säger man ju. Min helg har varit händelserik och rolig, tänkte visa er!
Sen vill jag också berätta att hemtelefonen funkar igen, men nu är istället min sms-funktion på mobilen trasig. Jag kan ta emot sms men inte skicka! Jag vet, helt värdelöst!!!! Varför går allt sönder hela tiden hemma hos mig??? Suck....


Jag och Elin tog med oss barnen på utflykt i skogen i fredags. Vidar och Ida tyckte det var såå skoj!


I lördagskväll var jag ute och käkade middag och drack drinkar på Brända med Vickan och Hella. Vi hade det super roligt!


Emma var här med sina döttrar från söndag till måndag. Elsa 3 år och Signe 6månader. I all kaos här hemma, med busiga barn och en sömnlösnatt för oss båda, så hade vi det ändå otroligt mysigt!!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0