Date i Uppsala

igår var jag i Uppsala av alla ställen! Karin och Sandra bor i Stockholm så vi hade sedan länge bestämt att vi skulle mötas på halva vägen med våra bebisar någon dag här i höst. Ett bra tips faktiskt! Sandras lille pojke  har redan hunnit bli 4 månader och Karins Lydia blir två månader alldeles snart.
Vi hade en bra dag i Gränby köpcenter. 

Nu har Thomas kommit hem! Det känns underbart!!!Så fort jag fick se honpm kom tröttheten krypande. Det är som om man biter ihop hela veckan för att sedan släppa allt när man känner att JA! Nu är vi två igen att vårda de små vilddjuren! 

Ha en skön helg, det ska jag försöka ha! 


Sandra och jag! Nu har vi känt varann i mer än 13 år, det känns när man träffas.


Karin och Alva har känt varann i nio månader och träffats typ två ggr - det märktes inte däremot!:)

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Tja bruden! Mitt inlägg har inget med ditt att göra...men vill bara säga att det var skitkul att träffa dig och prata på Karin och Karins fest!! Jag gillar att vara på förlossningen än så länge!! ser fram emot att få jobba med dig där sen!! kram!!!!!!!!Ann-Louise

2011-10-14 @ 17:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0