Mysig dag i Uppsala

Jag brassade iväg till Uppsala i morse och hälsade på Karin Hallick Halldin. Hon kallas Hallick sedan många år tillbaka utav sina gamla tjejkompisar....Inte för att hon är en utan för att hennes efternamn låter lite så (tycker vi iaf....eller inte kanske?)
Karin och jag var bara hemma hos henne och tog det lugnt. Tog dock en långpromenad i mysiga Uppsala, i övrigt låg vi mest i henne soffa och drack kaffe och åt typ. Sådan typ av vänskap älskar jag!Där man bara kan vara utan att göra sig till. Jag och Karin har alltid haft en sådan relation likväl som vi kan vara ute och shoppa,festa och dansa tillsammans. Tack Karin för en mysig dag och tack för att gammal vänskap aldrig rostar!


Karin Hallick skulle ut på rajraj  senare så lite rött vin satt fint!

Bilden blev lite mörk men det är bra för då ser man mitt face mindre:) Närrå, jag ville bara visa hur mysigt vi hade med god lax och sallad till middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0