Kom vinter och snö!

Nu vill jag att det ska bli vinter och snö! Det är så härligt med knarret från skorna när man går och allt som blir så vitt och fint i naturen. Dessutom har vi köpt snöslunga i år och den vill vi gärna använda. Vi har väldigt mycket att skotta på vår gård och förra året, när det vräkte ner snö, så sa vi: "inte ett år till". Nu ska jag väl villigt bekänna att jag inte skottade en enda gång förra året, men jag var faktiskt höggravid.....I och för sig, jag skottade inte en enda gång året innan heller...hehe....åh då var jag inte gravid bara jävligt slö....hehe...
Nåväl, bara för att vi lagt ut pengar på en trälig snöslunga så kommer det väl inte en snöflinga i år bara för det.

Skulle dock va sååå mysigt med snö tll första advent. Jag älskar första advent och lite snö på det vore underbart! 
Hösten i alla ära, men nu har jag tröttnat lite på den faktiskt.
Ha nu en skön helg!



Kommentarer
Postat av: Sarah

Men visst har det väl varit en skön höst? Så skönt å slippa vinterjackan ett tag till. Minns hur lång vintern var förra året..

Men ok. Vi tar det till 1a advent. Trevlig helg

2011-11-11 @ 19:45:14
URL: http://www.sarah-sax.blogspot.com
Postat av: lillsyrran!

Gillar det faktum att Ida matchar stövlarna med fingervantarna :)

2011-11-12 @ 15:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0