Igår mina vänner...

...var jag på partaj i Stockholm! Min fd kollega och kompis Emma fyllde 30 år och hade en brakfest i gamla stan. Det bjöds på Italiensk buffé, god pancotta och trevliga människor.
Jag och Elin var jävligt trötta när vi skulle köra hem till Gävle igen kl tolv på natten kan jag säga. Jag fick prata konstant (vilket ioch för sig inte är så svårt om man heter Karin Cardesjö), för att inte Elin skulle somna bakom ratten mitt på E4:an. Men vi kom hem i gott förvar.

Tack Emma för en super lyckad fest och tack för att just jag blev bjuden!
Ha en bra vecka allihopa, vi hörs säkert!
Kraaam


God mat i mysiga källarvalv


Jag och Elin med födelsedagsbarnet Emma i mitten.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilken snygging på fest!

2011-11-07 @ 11:49:44
URL: http://Blogg.alltforforaldrar.se/youngmi
Postat av: johanna

haha låter som en spännande bilresa!;)

2011-11-07 @ 13:00:48
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/
Postat av: Lillsyrran!

Vilken snygg syster jag har :)

2011-11-07 @ 20:05:25
Postat av: Emma

Tack för att ni kom och förgyllde min kväll! Ni gjorde mig väldigt glad!! Är riktigt nöjd med kvällen! Och tacksam att du kan prata så Elin slapp köra i diket och ni istället kom hem välbehållna..! Kramar

2011-11-09 @ 19:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0