Från dimsyn till adventspyssel

Nu har jag äntligen fått lite tid för mig själv denna helg! Ska därför passa på att skriva några rader. Alva sover och Ida följde med Thomas ut en stund.
Har haft en bra helg. Var på en tjejfest igår hemma hos Jenny. Trodde bara att jag skulle stanna en stund men när jag väl var på plats så bara rann tiden iväg. Tre av tjejerna gick ut på krogen men jag valde att dra mig hemåter. Jag kan få ångest av krogen och kan ibland bara känna mig som en tjock tant som försöker vara snygg, men inte lyckats typ...:) Ja, ni 30åringar och lite till vet hur man kan känna ibland.. Det är så roligt att gå på fest och träffa kompisar, jag ääälskar det! Komma bort från alla snoriga ungar och bara vara Karin för en stund liksom. Föröker unna mig sådana saker och det är nästan det roligaste jag vet faktiskt.....umgås liksom...snacka skit....klaga på andra....analysera lite....ja, ni vet allt sånt.....
för att sedan på söndagen kliva upp vid sextaget och umgås med sina barn. Ida och jag pysslade lite inför advent. Vi gjorde pärlplattor i julmotiv. Tänkte hänga det i nåt ris sen. Inte så risigt tänkt va?:).
 
Kram på er vännerna.


Eva, jag och Jenny. Så här dimmigt såg jag efter det där glaset... Ville få en så realistisk bild som möjligt så ni liksom kan känna partystämmningen;)


Åh, va raaaart , åh va äckligt präktigt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0