Blåst eller ägglossning?

Många blir deppiga av mörkret eller om våren. Jag blir deppig av BLÅST!!! Har känt mig lite halvdeppig hela dagen, ni vet så där lite seg, likgiltig och surig. Allt känns trist på nåt vis.... Det måste bero på blåsten... eller vänta nu... kan det va ägglossning!!? Ja det är det nog ja!!!
 Nu känns det genast lite bättre, skönt. Så är det nästan alltid för mig, sur och depp vid ägglossning och två dagar före själva mensen känner ja mig som ett fetto och vill helst inte visa mig ute. Då tänker jag alltid samma sak: Fan, jag måste banta, jag är så tjock, jag är så pluffsig".......
För att efter nån vecka då mensen är borta tänka: Äh, det är inte så farligt ändå, jag duger som jag är, att ha kurvor är sexigt, grrr (typ)!"  Känner ni igen er i detta upp och ner tänkande? The hormons, all about the hormons girls...


akepms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0