Valborg!

Har haft en mycket trevlig och mysig valborg i år! Jag och familjen åkte till Stockholm och hälsade på familjen Sandahl. Emma, som frun och mamman heter i huset är den vän som jag känt längst i livet. Närmare bestämt 30 år! Emma är en helt fanastisk vän som känner mig utan och innan. Hon brukar kunna avsluta mina meningar eller veta precis vad jag ska säga innan jag pratat klart. Men framförallt har hon alltid funnits där både i upp och nedgång. Tänk att du stått ut med mig alla år Emma....

Nåväl, Emma har numera två döttrar precis som jag, Elsa 2,5 år och Signe tre veckor gammal. Det passade oss perfekt att fira valborg ihop för vi lever lite lika liv just nu med bebisar, bröstmjölk och fläskiga magar efter graviditet:).
Vi ammade i kapp hela helgen men hann med en hel del annat också! Blandannat majbrasa igår och lite Skansen idag.

Hoppas ni alla haft en bra helg. Imorgon fyller Thomas 39 år, det ska visst inte firas så där värst, undrar varför? Ålderskris kanske?:)


Vi tyckte själva det såg så töntigt ut att sitta och amma samtidigt....Tävla vem som ammar bäst typ:)


Ida jagar getter på Skansen "gette" rart!!


Vi käkade KORV och pommes på Skansen idag...Jag vet, korv again men fantasin är inte på topp just nu...
STOR KRAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0