Städ och packdag!

Städat hela huset under förmiddagen! Alltid lika skönt när det blir gjort, men Shit vilken tid det tar! Inte själva dammsugningen utan att plocka undan allt som ligger och skräpar. När det är klart känner man sig dock dyngnöjd. Hann även med att packa lite. Imorgon åker jag och kidsen till Mamma och Pappa. Ska bli jätte mysigt och skönt. Vi kommer att vara i sommarstugan som ligger i Nora (Bergslagen). Det stället älskar jag! Det får mig att slappna av och bara njuta av livet.
Försökte sola lite idag innan hämtning på dagis, men det blåste rejält så det var inte så där jätte varmt faktiskt. Satt dock kvar en stund och njöt av min trädgård. Okej, den är väl inte speciellt välvårdad men den är otroligt fin nu på våren. Vilken lycka egentligen att ha en egen tomt! Kolla in vårt äppelträd.....!



Nu har Thomas dragit igång grillen. Vi ska käka lite fläskfilé och dricka ett glas rött. Thomas vill fira att  jag och barnen ska resa bort så att han får lite lugn och ro :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0