Parfymen med stort P

Hörrni, jag har ju glömt att berätta om presenten jag fick av Thomas när jag fyllde häromsistens!
 Jag hade önskat mig någon billig parfym av nåt slag, typ Date:) men sa till Thomas att han inte behövde hålla på att handla en massa utan helt strunta i det där med presenter i år (ni vet, som man säger..).
Karln känner väl ändå någonstans att han vill ge mig nåt och  åker iväg till köpis för att titta på en parfym åt mig. Han går och luktar länge och kommer sen fram till att det finns en parfym där som skulle passa mig. Han ser ingen prislapp men misstänker att den kostar någonstans runt 400 kr då han ser andra parfymer som kostar så mycket. När tanten i kassan slagit in parfymen och ska ta betalt säger hon: " Ja, då blir det 1200kr då!" För en parfymjävel liksom!! Som jag ska dutta på mig när jag vill känna mig lite extra fin en gång om året typ!!!
 Thomas fick typ ångest, men kände att han inte hade nåt val utan köper parfymen. 
Jag fick inte veta priset förrän jag rivit bort plasten och då var det ju för sent att byta. Jag var ju så där jobbigt ivrig när jag öppnade som jag ju som bekant kan vara ibland...
 
Aja, den luktar iaf jätte gott och jag känner mig lite lyxig när jag använder den, men tänk vad mycket annat man skulle kunna få för 1200kr liksom.....
Thomas tycker dock att jag var värd en dyr parfym men eftersom Date hade gått lika bra så kan man ju förstå hans ågren.

Nu ska jag nog gå och spraya mig lite innan jag hämtar Ida från dagis. vardagslyx är underbart!


Parfymen från helvetet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0