Lördagskul!

Har precis vaknat. Tog en tupplur efter lunchen idag, kände mig så himla trött och sliten. Alva och Ida ligger också i sina sängar och sover, säkert trötta sedan igår.
Igår ja! Jag och Ida var på "Pippi på is" i Läkerolarena. Skit bra och prisvärt (trots att det var jäkligt dyrt för en mammaledig fattiglapp)!
Ida satt som förtollad från början till slut och jag som numera är så jäkla töntigt blödig satt med tårar i ögonen då de tillexempel sjöng "Här kommer pippi Långstrump" eller när pippi träffade sin pappa. Få gärna tårar av DET liksom.... det måste vara hormonerna eller nåt...
Efter Pippi var det bråttom, bråttom. Jag och familjen var bjudna på 30 årsfest hos Petra med familj. Oj, vad det var trevligt och vilken mat sen. Petra är grym på att koka ihop goda rätter. Sa åt henne att hon borde vara med i Sveriges Mästerkock men då fnös hon bara :)
Väl hemma igen kollade vi klart på Eurovison som ju var en riktig rysare!
Så, det är därför vi är trötta idag, men det är det värt, för gårdagen var supernice från början till slut.
 



Fina goa Petra som trots sin ringa ålder blir tvåbarnsmorsa i oktober, bra jobbat tjejen! Men hur blir det då med Sveriges Mästerkock? Hinns det också med? Hon får  amma mellan inspelningarna helt enkelt och bjuda på bröstmjölksdesserter..... Nääää nu har jag flippat ur alldeles, som sagt, jag är trött idag!

Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0