lördag hela veckan!

Måndag. Förr när jag jobbade hade jag alltid måndagsångest, eller rättare sagt, på söndagskvällen hade jag ångest inför måndagen. Vetskapen om att en hel lååång vecka väntade kändes jobbigt. Sen, när det väl var måndagmorgon och man knallade iväg till jobbet, gick det hur bra som helst!
Nu när man är mammaledig är det typ lördag hela veckan och det är så skönt!!! Det gäller att ta till vara på tiden som ledig för kanske är det sista gången man är ledig så här länge.... Efter jul går startskottet för mig, då kallar plikten igen, och Thomas kommer vara hemma några månader. '
Ja, tiden går verkligen fort. Alva är snart fem månader. Njuter varenda dag som jag får dela med henne och Ida, de betyder ju hela livet egentligen...

I kväll är det fixarkväll på Idas dagis. Jag ska dit och måla lite, måste ju ställa upp och visa lite intresse.
Hej mä er ungdomar!!


Utflykt till en lekpark idag på förmiddagen. Det tyckte Ida var super kul som vanligt.....

....Till dess att vi skulle gå hem, då var det så här sura miner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0