Jag är tillbaka!

Hemma igen efter en skön helg hos päronen! Jag har blivit såå ompysslad och haft det super bra. På lördagen åkte jag och Ida in till Örebro och träffade några utav mina bästa barndomsvänner med respektive. Guud va trevligt vi hade.... Alva stannade hos mormor och morfar, hon hade varit jätte snäll som tur var.
Ja, den här helgen har varit en riktig karamell som jag kommer suga på länge!!!

Det här är mitt smultronställe, sommarstugan i Nora.


Ida och Pappa åkte båt, det älskar Ida!


Så här härligt har jag haft det, det var jag värd tyckte min mor...


...som har betydligt svårare att sitta still än vad jag har!


Ida roade sig med att tälja trägubbar som Emil i Lönneberga:)


Mätta och belåtna! Det här är mina godbitar från Örebro som jag känt i ungefär 20 år nu. Malin, Camilla och Therese. Grabbarna grus som röker varsin pommes (moget), heter Conrad och Andreas. Love you friends!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0