Hon kommer med solsken.

Idag tittade solen in hos mig trots att det varit mulet hela dagen....Låter kanske konstigt men min fina vän kom förbi en stund och gud vad det lyste och strålade om henne!!! Hon är höggravid i v.37 och vackrare än hon kan man knappt bli när man ska ha ett barn om bara några veckor.Sandra heter denna fanatsitska gravida vän som numera bor i Stockholm men skulle upp till sin stuga i Falun och passade på att komma på lite lunch. Förutom bebisen i magen hade hon även med sig sin son Nick, snart 6 år. Vi hade en super mysig förmiddag och barnen lekte glatt med varann.
Som grädde på moset tittade även Carola in på lunch ! Hon var som vanligt också skit snygg, men mer "jag är chef på en revisionsbyrå snygg" om ni förstår vad jag menar:).

Ja, tänk att man har så fina vänner både till det yttre men framförallt, det inre.



Solen med sina solstrålar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0