Härliga torsdag

Sitter ute och solar, helt underbart! Alva har sovit i tre timmar så jag har hunnit med en del och njuter nu av värmen. Mmm, nu känns tillvaron plötsligt lite lättare igen, det går ju som i vågor det där.....Får jag bara lite lugn och ro alldeles för mig själv ett par timmar, så kommer som ny energi i hela kroppen!
Det är jobbigt att ha småbarn, så är det bara, man måste få erkänna det ibland, men det kan vara svårt för vi älskar det ju samtidigt!
Har under hela förmiddagen lyssnat på Mauro Scoccos nya skiva som är sååå bra!!! Jag älskar hans musik och framförallt texter.  Efter mycket knep och knåp lyckades jag få in en av hans nya låtar här på min blogg. Den heter "Jag saknar oss" och är den bästa på hela skivan. Blödiga Karin fällde en och annan tår när hon hörde den idag kan jag säga....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0