Grötdebut!

Jag kunde inte hålla mig längre. Idag fick Alva äta gröt för första gången! Och vad hon åt sen! Banangröt är visst jätte gott eller så har hon ärvt sin matlust från sin mor helt enkelt. Jag hade ju tänkt vänta tills hon blev 5 månader med att intoducera smakpotioner men hon har verkat så intresserad så jag testade lite och som sagt, Wow...

Innan man vet ordet av har vi nog fått en liten boll i familjen om hon ska vräka i sig på det här viset! Tur att det redan finns en boll (jag) så att hon har lite sällskap när livet stutsar iväg...:)

Ha en fortsatt bra dag hörrni. Nu ska jag till IKEA och köpa en torkställning.


Det här med mat är allvarliga grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0