Goda grannar!

Tänk vad det är trevligt med riktigt goda grannar!!! Jag var hemma hos en sådan idag nämligen. Viktoria heter hon och vi har lärt känna varann genom en gemensam vän, Hella. Viktoria bor bara ett stenkast från mitt hus och vi brukar träffas ibland över en fika. Idag bjöd hon dock på en god sallad med mozarella. Viktoria har en liten pojke som är några månader äldre än Alva vilket ju är perfekt sen när de kan börja leka lite.
Hella har ju som bekant Hugo, också han lite äldre än A.

Sitter just nu och väntar på att Hälsocentralen ska ringa mig. Min förbannade hosta driver mig till vansinne så jag måste få nån stark hostmedicin känner jag! Fortsättning följer....


Vickan tv med sin son Matteo och Hella th med Hugo.  Vilka snyggingar va?


Vad är det för tjock dagisfröken? Hon har nog gått barfota en del också...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0