Från trötter till värsta inredar´n:)

I natt har jag vaknat tolv gånger!!! Gick och la mig vid 23.30 och gick upp kl 5.30, helt förstörd. Alva är förkyld och hostar, tror att det är små tänder som håller på att titta fram.... Så hon vaknade nog en gång i halvtimmen och bökade och stökade, Jobbigt förstår ni, jobbigt....

Var tvungen att pigga upp mig själv lite och åkte därför ut på turne` för att handla lite grejer till altanen. Så här snyggt blev det:


Tjusigt va? Mmmm, jag är inte så pjåkig ändå när det kommer till inredning och design sörrni;)!
De två stenhjärtarna som ni ser på brickstället fick jag av Sandra förra veckan. Det var dessa som blev inspirationen till min konst...:). Plastmattan är köpt på Rusta och jag vet vad Thomas kommer säga när han kommer hem från jobbet idag: " Att det ser loppigt ut med en matta på altanen" Loppigt är Thomas favoritord i övrigt, så ni vet. Undrar förresten om jag måste ta in blommorna på natten..? Mamma, om du läser det här, lägg en kommentar om  det är du snäll, så átt de små liven inte fryser ihjäl redan första natten.

Jaha, nu regnar det igen ser jag precis, bara hela skiten inte regnar sönder nu.... Det är mycket nu....Höres!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0