Flintskallig!

Nu vet jag hur det känns att bli flintskallig vid 33år. Ett problem som ju en del killar har och jag lovar, det är ett skit. Jag har nämligen blivit mer eller mindre flint av allt ammande!
När jag vaknar på morgonen och kliver upp ur sängen ligger det typ en tupé på kudden, inte kul. När jag har tvättat håret blir det nästan stopp i golvbrunnen och när jag kammar mig bara rasar det hår. Det ligger för 17 hår överallt i hela huset!!! Snart kan jag nog sticka en tröja av alla hårstrån skulle jag tro. 
Jag har börjat fått vikar, så om möjligt är min panna ännu högre än förr. Ni har ett bildbevis på detta om ni tittar på mitt förra inlägg. När jag sitter där på skansen och ler så rart mot kameran så ser man vikarna på sidorna, som sagt, inte KUL!  Varför var det bra att amma sitt barn nu igen? Jag har glömt, för flinten håller på att ta över mitt liv!!!
I kväll blir det nog pommes och FLINTASTEK till middag, mmmm  gott :)
Kram på er! Och ni killar som lider av flint, jag tänker på er....

Nej, nej, det här är inte jag.........än.......:)
Huvud

Nej, nej, det är inte jag......än!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0