Blåsväder!


Malin och Petra vid elden i Hemlingby.


Idas kompisar Julia och Elias

Idag var jag och mina döttrar i Hemlingby med Petra och Malin samt deras barn Elias, Julia och Felicia. Vi hade det mysigt i vårsolen men satan i gatan vad det blåste. Jag hatar blåst! Blir typ yr i huvudet av det och mer blåst i huvudet än vanligt, hihi. Då får det hellre regna nästan... eller näee, men typ:)
Istället för KORV grillade jag faktiskt hamburgare idag med mindre framgång.... Shit  vilken tid det tog att grilla hamburgare över öppen eld! Inte att rekomendera när man har kids som är hungriga. Nä, KORV är bäst helt enkelt:).

Ha nu en fortsatt trevlig kväll. Jag går nog och slagga snart, är skit trött faktiskt.  Beror helt klart på blåsten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0