Fjällen nästa!

Imorgon bär det av till stugan i Sälen! det ska bli supermysigt. Min mamma fyller 60 år så jag, mina föräldrar och mina systrar med respektiva ska fira.
Så här dagen innan är det mycket att stå i. Pajer ska bakas och vin och annan mat ska inhandlas.  Att packa nu för tiden åt två barn plus sig själv tar en jäkla tid. Var är Idas långkalsonger? Var är mina skidhandskar? Och var i helskotta är slalompjäxorna? Ja ni fattar... Dessutom upptäcker man i sista sekund att man måste tvätta också. Ja det är mycket nu.
Men det ska bli skönt att komma bort lite och slappna av i fjällen. Får se om jag vågar mig på slalom. Frågan är om mitt bäcken är redo efter graviditet? Lite längd och pulka blir det iallafall.

Medan jag flår runt som en galning och letar kläder och grejor som ska packas, sitter Thomas och Alva framför datorn och surfar.... taskigt! men å andra sidan, de har ännu sämre koll på vart grejer är här hemma:)






Kommentarer
Postat av: Elin

Va härligt att åka till fjällen. Hoppas ni får det skönt, passa på att njuta och bara vara med familjen.

Kram

2011-03-31 @ 20:37:00
URL: http://hostejne.blogg.se/
Postat av: Tessan

Trevligt! Ha det så skoj och strunta i slalom kanske..:)Kram

2011-03-31 @ 23:36:53
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/youngmi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0