Skitdag!

2011-03-18

Idag när jag vaknade, typ 05.00,  toksnöade det ute. Vilket skit! Våren varju på gång! Inte nog med det, Ida är sjuk. Har feber och är dålig i magen. Hon har nog bajsat 12 gånger idag, jag överdriver inte.

Som sagt, en riktig skit dag! Men det har gått bra ändå idag. Alva sov ute i vagnen länge medan Ida och jag läste och tittade på Ronja Rövardotter.

På eftermiddagen pysslade jag och Ida. Vi ritade roliga mönster på fjärilsmakaroner och gjorde sedan halsband av dessa. Jag vet, jag är fantastik på att hitta på! Jag vet oxå, alla moraltanter, att man ABSOLUT inte, ska ha babysittern på bordet, men jag har läget under kontroll förstår ni och Alva ville ju vara med och titta.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0