Lilla Ida

2011-03-22
Tänk vad man är konstig ändå. Ibland om kvällarna bara längtar man efter att Ida ska gå och lägga sig så man får lite lugn här i huset. När hon sedan sover sött i sin säng så kan det komma en våg av längtan och saknad efter henne och då vill man nästan in och väcka upp det lilla livet och börja leka. Känns det igen?

Idag när jag plockade lite inne i hennes rum kom den där längtan igen. Jag ville hämta henne från dagis med en gång och bara tala om hur mycket jag älskar henne! På hennes lilla skrivbord låg en teckning hon ritat imorse. Längst ner hade hon skrivit sitt namn alldeles själv. Lilla Ida.... När jag hämtar dig i eftermiddag ska jag var världens bästa och roligaste mamma.... Sen ska vi iväg på Gympa och det är det bästa som finns!

Lilla skrutten... Här är hon inte ens 2 år. Tiden går fort, det gäller att ta tillvara på den och leva här och nu. Tänk på det kära vänner! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0