Hej allihopa!



2011-03-18

Visst är det lite häftigt att jag,Karin Cardesjö har skaffat en egen blogg! Jag som knappt vet hur man tar sig ut på internet:) Men nu är jag peppad som 17, det här ska bli sååå kul....

Min blogg kommer handla om min vardag i vått och i torrt. Ni som känner mig väl vet ju att min tillvaro kan vara lite upp och ner ibland! Det är just de ögonblicken jag ska försöka skriva om men även en helt vanlig dag i mitt liv som småbarnsmor.

För er som inte känner mig Så kommer här nedan lite kort fakta. Jag tror nämligen att jag kommer bli nya blondinBella med typ 1000000 okända besökare som inte känner mig men "hört talas om mig" på stureplan typ:)!!

Namn: Karin Margareta Cardesjö

Ålder: Snart 33 år (men jag ser ut som 25)

Vikt: 55 kg ( Måste banta, jag vet)

Yrke: Barnmorska (men just nu mammaledig)

Civilstatus: Sambo med Thomas (karln friar aldrig) samt två döttrar; Ida 3,5 år och Alva snart tre månader

Så, det får räcka! Hoppas ni får en trevlig läsning framöver.

Stor kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0