Härliga Söndag

Idag har det varit en bra och framförallt trevlig dag! På förmiddagen var jag och Ida i pulkabacken med Idas kompis Elias och hans mamma Petra samt Malin med lilla Molly.

Vi Hade picknick med oss, eller vi och vi... de andra hade med sig kakor, varm chocklad, smoothie och smörgåsar mm. Själv hade jag knölat ner några apelsinkyftor i fickan, mindre mysigt men jag orkade inte hålla på. Ida var bara intresserad av de andras matsäck vilket ju inte var så konstigt. Vi hade det i vart fall mysigt i vårsolen. Ida och Elias åkte madrass i backen (nej, de åkte inte på mig utan på en annan madrass:).

Vid lunch kom min trogna barndomsvän Karin Halldin. Hon ville komma och hälsa på Alva som hon ännu inte träffat. Vi hade det jätte bra! Det är nåt speciellt med med kompisar som man känt i över 20 år, dom finns alltid i hjärtat liksom fastän man inte hörs eller ses varje dag...

På bilderna här nedan ser ni min dag. Min kompis Karin ville gärna poängtera att hon är SINGEL om nån undrar....:)

Nä nu måste jag gosa lite med Alva. Hon är förkyld och hostar                        

a

Ha nu en mysig söndagkväll! kraaaam




   


Bekräfta borttagningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0