Gräsänka


2011-03-23

Sent igår kväll fick Thomas åka in med Alva till Akuten. Hon hostade och fick andnöd.Tack och lov kom de hem igen efter tre timmar men det blev en jobbig natt för mig och henne. Vi var på återbesök idag och det har redan blivit mycket bättre som tur är. De sa att sådana här småttingar måste man komma in med när de är så pass förkylda, så det var ju tur att vi åkte iallafall.

I kväll har Thomas åkt upp till Sälen med sin polare. Kommer hem igen på lördagkväll. Känns lite jobbigt med tanke på att vi har två halvsjuka barn här hemma men jag unnar honom den här resan.

Själv unnade jag mig en ny jeanskavaj idag. Åkte till köpis och shoppade lite. Den ska jag ha på mig på lördag när jag, Petra,Emma och Elin ska gå ut och käka.  Ska bli så nice, jag längtar redan. Har inte varit ute på över ett år tror jag...Eller jo det har jag nog men då var jag gravid så det räknas inte.

Har knäppt ett kort på mitt köp idag.Jag tror det blir bra. Känner mig som en fuling för tillfället så vi får väl se om jeanskavajen kan piffa upp lite.

Den ser lite trälig ut när den hänger så här men den är snyggare på faktiskt!

Hej mä er ungdomar hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0