Go kväll!

2011-03-25

Puh, en dag som gräsänka med två vildar har nu nått sitt slut. I natt gick det vilt till i dubbelsängen och då menar jag  inte det du tänker din snuskhummer:). Nä, jag hade Ida på ena sidan och Alva på andra. Själv låg jag i skarven mellan de två som hostade i kapp halva natten. Imorse var jag typ döv och hade liggsår. Låg stel som en pinne hela natten och vågade knappt röra mig förutom när jag skulle amma. Ja, ni hör ju vilken misär. Nu har jag och Ida bestämt att om hon kommer över till mig inatt oxå så får hon ligga på en madrass bredvid dubbelsängen....Ja tjena..det kommer inte funka men vi får väl se.

Men det har annars varit en bra dag. Fanny, vår kära granne, Idas bästis  och min nanny, kom över och umgicks med mig och tjejerna ett tag. Det var skönt för mig som passade på att vila lite i soffan och ta en varm dusch för mig själv en stund.

Här ser ni Fanny och Ida som äter lite glass och maränger, och ja den tredje skålen på bilden är min, kunde inte motstå  frestelsen.

Nu ska jag softa i soffan ett par timmar sen är det läggdax. Alva sitter i sin babysitter och sover.

ZZZZimma lugnt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0