Brända bocken - Here we come!

2011-03-27

Igår kom Thomas hem från Sälen på kvällskvisten. Då satte jag igång med min "extreme makeover"! Från en sliten tvåbarnsmor med skitiga mysbrallor och  bröstmjölk på T-shirten, till en super snygg brud!. Åja. snygg och snygg men jag gjorde det bästa av situationen iallafall.Typ alla killar vände sig och glodde när de såg mig, så inte vet väl jag vad det  var....?

Sist jag gick ut på Brända Bocken så var det en kvinna som knackade mig i ryggen och sa: " Psst, du har glömt tagit bort prislappen på din tröja." Det var dessutom en orange lapp som det stod halva reapriset på, riktigt pinsamt! Detta upprepades dock inte igår. Vi hade en supermysig kväll med god mat, dryck och många skratt. Kl 23.00 åkte vi dock hem (snacka om tanter liksom). Men jag var tvungen att amma för brösten höll på att sprängas, Petra var tvungen att lösa av barnvakten, Elin var/är gravid och trött och Emma hade jobbat  tre dygn i sträck på en båt och behövde hem och vila.

Jag kom på i sista minuten att jag skulle knäppa ett kort från kvällen. Dessvärre var maten och drycken redan slut. Men jag lyckades få låna ett par drinkar av två killar som jag kände så att att bilden skulle se lite festlig ut ialla fall. Vilken partystämning va?! Men vi ser ju glada och käcka ut tycker jag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0