Nån nämde för mig i förbigående

att fula föräldrar får söta barn och tvärtom....
Ja, vad ska man säga? Ska man skratta eller gråta?


Mmmm, vad tycks?. Till mitt försvar bör dock tilläggas att detta kort är taget kl 05.00 på morgonen. Vem är fräsch då liksom?:) Måste också säga att nån skönhetsömn har det inte varit tal om de senaste fyra åren, så det så!!


Som en nyutsprungen nyponros.... Jag må vara hennes mor och en annniiiing partisk, men är hon inte söt?
Alltid kul med söta barn, men jag förstår ju vad det innebär....skit också, I´m uggly!!!


Nu ska Ugglykarin fira nationaldagen i sin ensamhet:( . Thomas, den andra fulingen i familjen är nämligen och köper husvagn i Sundsvall! Återkommer om detta inom kort.
Stor kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej hej!



Hur har du det i värmen?! =)

Nu är jag också ledig igen men då är såklart Theodor sjuk! =/

Typiskt!!! ;)



Och absolut, visst är lilltjejen supersöt, det är dem båda två!!!



Ha det fint!

2011-06-07 @ 10:21:58
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är ju rolig, bjuder verkligen på dig själv med alla bilder...

2011-06-08 @ 12:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0