Glasögonprovning!

Att köpa nya glasögon är svårt! Man ser så knäpp ut i alla oilka bågar!
I födelsdagspresent av mor och far fick jag ett bidrag till ett par nya brillor. Mamma tycker nämligen att de jag har för tillfället ser för taskiga ut och jag är beredd att instämmma faktiskt.... Men brillor står väl inte högst upp på listan att inhandla när man bara har föräldrapenning att leva på.

Jag hade iallafall med mig världens bästa smakråd idag, nämligen Carola! Hon känner mig så  väl att hon vet vad som passar mig och så vet jag att hon är ärlig också.
Det var grymt svårt att välja brillor, men jag tror nog att jag bestämt mig. Provade typ 1000 olika bågar.

Hörs snart igen alla mina sötnosar som så troget följer Min, BrunettKarins blogg!!!!!!


Dame Edma? Nä... dom här bllir det inte, jag lovar:)


Vädergubben Anders på Tv4?


De här gillar jag faktiskt....Vad tycker ni?


Vad är det Gösta Ekmans fru heter nu igen?


Mitt smakråd Carola! Vi tog en välbehövlig lunch på stan efter glasögonprovningen!



Kommentarer
Postat av: Anonym

SHIT KARIN!!! Höll på ramla av stoooolen när jag scrolla ner och såg dig i dom där översta brillorna, shit alltså!!! Fan va rädd jag blev!!!

2011-06-08 @ 15:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0