Uppsalatrip!

Att ha en riktigt bra killkompis är skit kul! Jag har en nämligen. Pär heter han och bor i Uppsala med sin blivande fru och lilla dotter. Pär och jag gick i samma klass under gymnasiet och umgicks mycket under dessa år. Vi har hållit kontakten sen dess, ibland mer, ibland mindre. Men som jag sagt tidigare, med riktiga vänner spelar det ingen roll hur ofta man hörs, man vet att de finns där i alla väder iallafall....
Pär är, precis som jag, föräldraledig just nu och då törstar man ibland efter lite vuxet sällskap.
Jag drog därför ner till Uppsala idag på förmiddagen med Alva. Vi hade en jätte rolig dag tillsammans som gick alldeles för fort. Vi hann dock prata om de flesta och det mesta!

Imorgon väntar vaccination nr 2 för lillplutten, usch, det är aldrig kul....
Ha en bra kväll. 


Pär med sin dotter MärtaKlara och Alva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0