Spakväll

Hej hopp!
Nu är jag på strålande humör! Har precis kommit hem från en spakväll med några underbara vänner. Vi hade det sååå trevligt och bestämde att vi ska unna oss detta en gång varje år. Jag fick ansiktsmassage vilket var jätte skönt. Vi åt och drack gott samt badade i poolen bastade och bara var helt enkelt.

När man har varit på sådana här trevliga tillställningar så mår man så himla bra efteråt och tänker: varför gör jag/vi inte detta oftare.....? varför kan inte en yr kvinna unna sig lite mer lyx ibland än en Se & Hör tidning...?:)

Ha nu en riktigt mysig midsommar allihopa! Hörs snart igen.
Stor stor kram till er alla.


Malin,Emma och jag i poolen!


En god salladsbuffé serverades.


Petra, Emma och Elin åt med god aptit:)


Vilka underbara magar Elin och Petra har. Malin har en underbart platt mage trots två kids, ofattabart!!!!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Men va härligt det ser ut! Hoppas du haft en härlig midsommar med familjen! Såg ditt namn på anmälningslistan till lördagens tjejpartaj! Ekonomi! Ska bli sååååå kul att ses och svira runt på stan lite. Var alldeles för länge se'n jag fick träffa dig nu. Tur att jag kan läsa din blogg och få en portion av din underbara humor ibland.

2011-06-25 @ 22:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0