Poolpremiär!



Idag blev det poolpremiär för Ida! Men fy, vad vattnet var kallt! Måste värmas upp av solen ett par dagar till tror jag. Vi hade egentligen tänkt oss nåt lite större, så att Thomas och jag också kunde ta oss nåt dopp då och då, men till slut blev det den här lilla behändiga. Faktiskt så kan man ta ett dopp i den som vuxen om man dör av svett typ.

Idag har det varit en slappardag för oss alla. Alva vaknade 5 på morgonen så man behöver ta igen sig lite faktiskt.

Nu har jag gjort mig en god drink, Martini och sprite- SÅ GOTT!! Om vädret tillåter ska vi sitta på altan hela kvällen och diskureta lite semesterplaner och annat viktigt skit, ni vet.
Ha det gott alla och tänk på att skydda er i solen.... Moralkärringen har talat...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0