Min mage

Idag har vi varit på ettårskalas!! Mycket trevligt. Eva, som den lilla ettåringens mamma heter, är grym på att baka. Jag överdriver inte när jag säger att det fanns sju olika sorter på bordet plus jordgubbstårta. Och jag åt och åt och.....åt....Gick liksom inte att sluta.
I love cookies you know:)
Jag som tänker att jag fortfarande har graviditetsmage kvar, att magen inte riktigt gått tillbaka och att naturen kommer ordna detta blabla bla... Inser nu att kaggen nog snarare har med kakor att göra hihi..... En gång i tiden var min mage platt som en pannkaka. Minns att jag var så nöjd över detta, det var liksom min bästa kroppsdel. Nu är det ett minne blott....
Men jag är lycklig iallafall med eller utan platt mage!'


Födelsedagsbarnet och Eva,boven i magdramat, idag iallafall!!


Jenny och Tessan, också två kakmonster på kalas. Skillnaden är bara att deras magar är rena rama tvättbrädorna jämfört med vissa andras!
Ha en mysig kväll. Min magkänsla säger att den kommer bli bra:)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha platt mage! Jomen tjena också! Nja inte precis. Kortet på Eva o Maja blev super men jag har typ inga ögon och ser ut som ett pucko. Får man skylla på sömnlösa nätter med en sjuk ettåring? ;)

2011-06-05 @ 21:13:32
URL: http://Blogg.alltforforaldrar.se/youngmi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0