Midsommar!

Nä, jag är inte död, ingenting har hänt. Har bara firat lite midsommar!!!!
Tyvärr har min kamera blivit knepig så det är mycket utav korten från midsommar som jag inte kan dela med er kära vänner!

Midsommarkramar från mig till dig!


Ida och Maria (lillsyrran) plockar blommor dan för midsommar. Jag lade 7 blommor under huvudkudden och drömde om Brad Pitt, Jippie!!!:)


Dans runt vår egengjorda midsommarstång...


Maria, mamma, Ida och jag på altanen (Usch jag ser inte klok ut...fy)


Hej då så länge! Återkommer när jag är hemma i Gävle igen!

Kommentarer
Postat av: dryga grannen

Fast nog är Thomas lik Brad Pitt.......i mörker mohaa ha ha, nä men allvarligt dom har ju typ samma frisyr iaf. kram

2011-06-30 @ 17:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0